10 Ağustos 2012 Cuma

tehdittttttttttt

                 Dün akşam kızımla sohbet ediyorduk ki  istediği bir şey olmayacağını anlamış
olduğundan başladı  tehdide  :
  böyle yaparsan seni bırakıp okula giderim   (ben öyle   mi yapıyorum acaba diye sorunca hayır diyor ama??? )

    ' tamam git dedim' şaka mı gerçek mi ? diye en az on kez sordu .Evet cevabından sonra kalktı ,giyindi,çantasını hazırladı. Hala gitme desem vazgeçecek:::))))))))

     Kapıya doğru ilerliyoruz gece okula gidecek ya::) bak gidersem tehlikeli olmaz mı, gidersem tehlikeli şeyler yaparım diyor......

     Mesela annecim ne yaparsın dedim :   TERS TAKLA ATARIM, ( bunu çok zorlasada bi türlü yapamıyor)

          SUSUZ KOLA İÇERİM ,(ben hala gitme demeyince .....)
          SİGARA İÇERİM...
.
Dedi ve  o an hem şaşırdım hem üzüldüm,ne desem de bunun yapacağı en kötü şey olacağını anlatmaya çalışsam derken  öptü ve şaka yaptım dedi  :::((((


Resim yazısı ekle

8 yorum:

  1. sigara bir dönem çocukların ilgisini çekiyor gerçekten de. ben mesela kızım 3 yaşına gelene kadar onun yanında içmemiştim sonra bir gün beni yakaladı aaa anne sen sigara mı içiyorsun dedi. bu benim için son oldu. o günden sonra sigara kullanmadım sırf kötü örnek olmasın diye. halbuki uzun yıllar içmiştim zor geliyordu. bunun kötü birşey olduğunu anlamış ama son kozunu oynamış bence. siz çözersiniz bunu anne kız. sevgiler canım mutlu pazarlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. işin kötüsü ben sigara içmiyorum ama yine de kötü örnek buldu kendine haydutttttttt::)

      Sil
  2. Allah Allah...şimdiden başladı desene triplere..

    YanıtlaSil
  3. Aannaammmne neleri akıl ediyor bu çocuklar hey Allah'ım alemsin Naz :)))))

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, blog unuzu çok beğendim ve sizi "blogger anneleri" nden buldum "bi siteye katıl" butonundan takipçi olmak istiyorum. Sizi de kendi blog umda takipçi olmaya beklerim :)

    http://momsblognote.blogspot.com/

    YanıtlaSil